Главная » Услуги » Корпоративне право » Реєстрація ТОВ
Скоріше за все Ви вже переглянули не один сайт, на якому пропонується послуга з реєстрації ТОВ, і побачили, що діапазон цін коливається від 500 до 4000 грн., Хочете дізнатися чому така різнитися в цінах?
Узнать
Відповідно до ст. 24 ЗУ № 755-IV проведення реєстраційних дій з реєстрації ТОВ здійснюється протягом 24 годин з моменту отримання документів поданих для державної реєстрації. Отже, сам термін реєстрації займає 24 години, але це всього лише термін протягом котрого компанія буде внесена до відповідного реєстру. Внесення компанії в реєстр являеться своєрідним екватором, до і після якого присутній значний пласт роботи
Етапи до моменту подачі документів на реєстрацію ТОВ: 1. З моменту отримання замовлення на реєстрацію і до одержання від замовника всієї вихідної інформаціі для підготовки реєстраційних документів, проходить – до 2 робочих днів. 2.Подготовка реєстраційних документів займає – до 1 робочого дня.
3.Узгодження підготовлених документів із замовником і організація підписання – до 2 робочих днів.
Невід’ємною частиною реєстрації ТОВ є черги, тому час підписання документів також відіграє важливу роль, якщо документи підписані у другій половині дня, то вони будуть подані на реєстрацію вже на наступний день, так як, з урахуванням черг, подати документи в другій половині дня вже є проблематичним.
Етапи після подачі документів на реєстрацію ТОВ: 1.После внесення компанії до реєстру їй присвоюється індивідуальний код, який є основним реквізитом печатки (якщо клієнт побажає робити печатку), тому після внесення компанії до реєстру можна замовити печатку, з урахуванням часу на узгодження макету та виготовлення цей етап може зайняти до – 2 робочих днів. 2. Після реєстрації ТОВ, протягом трьох днів компанія, за принципом «єдиного вікна» ставиться на облік в податковій, пенсійному фонді та органах статистики. Після постановки на облік формується виписка про реєстрацію компанії, яка є основним реєстраційним документом – в межах 3 робочих днів.
3.Виписка необхідна для відкриття рахунку, після його формування у нотаріуса завіряється картка підписів, яка разом з іншим пакетом документів подається в банк для відкриття рахунку, загалом процедура відкриття рахунку та оформлення ЕЦП займає – близько 2 робочих днів. 4.Также виписка необхідна для оформлення електронного цифрового підпису, до цієї роботи можна приступати після формування виписки, в цілому процедура оформлення ЕЦП може зайняти – близько 2 робочих днів.
5. У відповідності до ПКМУ № 413 від 17.06.2015 року, повідомлення про прийняття співробітника на роботу подається за місцем обліку платника податку, отже, після постановки компанії на облік в податкових органах, необхідно подати відповідне повідомлення про прийняття керівника у штат – до 1 робочого дня.
Варто звернути увагу, що етапи до моменту подачі документів здійснюються послідовно, а етапи після подачі документів можуть виконуватися паралельно (тобто роботи з виготовлення печатки, відкриття рахунку, оформлення ЕЦП можливо здійснювати одночасно)
Фахівці компанії Legal Protection дадуть відповідь на всі питання, пов'язані з реєстрацією ТОВ (який розмір статутного капіталу, як вибрати систему оподаткування, чи можна працювати без печатки, що таке модельний статут та ін.)
Правильний вибір КВЕД має ключове значення з точки зору системи оподаткування. Помилки при виборі необхідного виду економічної діяльності можуть привести до штрафів і донарахувань з боку контролюючих органів.
Для реєстрації ТОВ, на підставі отриманої від клієнта вихідної інформації юристи готують необхідний пакет документів (первинний протокол, статут, реєстраційна картка, наказ про призначення керівника, повідомлення про прийняття керівника на роботу, форма за вибором системи оподаткування та ін.)
Після складання повного пакета документів, фахівці з реєстрації організують підписання. Підписання реєстраційних документів можливо: 1) в офісі компанії Legal Protection 2) за місцем знаходження підписанта 3) шляхом збору підписів за кількома адресами.
Після підписання, пакет документів подається на реєстрацію. Замовивши реєстрацію фірми у компанії Legal Protection, клієнт економить свій час, так як звільняється від необхідності стояння в чергах
Залежно від специфіки діяльності реєструється компанії, наші юристи допоможуть підібрати і зареєструвати оптимальну систему оподаткування. При первинній реєстрації компанія отримує статус платника податку на прибуток на загальних підставах, якщо ж структура бізнесу вимагає необхідності перебування на інших системах оподаткування, ми допоможемо отримати статус платника податку на додану вартість або платника єдиного податку.
При реєстрації компанії обов'язковим є призначення її керівника, за загальним правилом (є винятки) керівник перебуває з компанією в трудових відносинах і відповідно до чинного законодавства про прийняття такого співробітника в штат необхідно подати відповідне повідомлення в податкові органи. У випадки допуску працівника до роботи без подання зазначеного повідомлення компанії загрожують великі штрафи (читати докладно).
Заказать услугу
Вказана вартість включає вичерпний перелік послуг з реєстрації компанії, але в залежності від побажань клієнта, а також статусу засновника (фізичні або юридична особа) підсумкова сума може змінюватися. Для того що б визначити загальну суму по реєстрації відзначте необхідні категорії з додатковими витратами і послугами.
Для подачі на реєстрацію документів від засновника фізичної особи необхідна нотаріальна довіренність.
В случае подачи документов на регистрацию представителем, дополнительно необходимо представить оригинал или нотариальную копию документа которые удовстоверяет его полномочия. Поскольку процедура регистрации, под ключ, протяженная во времени оригинал доверенности будет необходим в дальнейшем, в связи с чем необходимо сделать нотариальную копию.
На данный момент все налоговые статусы компании можно проверить в соответствующих реестрах, следовательно, необходимости в получении указанных выписок нет, но некоторые контрагенты (по старой памяти) продолжают спрашивать перед подписанием договора бумажные доказательства налогового статуса.
19.07.2017 года вступил в силу закон отменяет необходимость наличия у юридического лица печати, поэтому для полноценного функционирования компании печать не требуется (читать подробно).
Электронный документооборот набирает все большую популярность в нашей стране. В частности с помощью электронной цифровой подписи (ЭЦП), подписывается вся налоговая отчетность. В Украине существует достаточно много компаний, которые предоставляют услуги ЭЦП, юристы Legal Protection помогут подобрать оптимального поставщика услуг и оформить необходимый пакет документов для получения ЭЦП.
Сфера применения данного документа достаточно ограничена и сам по себе он потерял свою актуальность, в частности, данную справку, могут потребовать лишь в очень редких случаях, например банковские учреждения для выдачи кредита, в пакете тендерной документации.
В свете борьбы с легализацией доходов полученных преступным путем, процедура открытия счетов значительно усложнилась, необходимо заполнить различные анкеты, открыть конечных владельцев компании и др. Мы предлагаем быстрое и качественно сопровождение открытия счетов в любом банке Украины.
Одним из основных документов, необходимых для открытия счета в банке есть карточка подписей, на которой нотариус удостоверяет подлинность подписи руководителя предприятия или другого лица, будет возможность, распоряжается счетом компании. Если открытием счета будут заниматься наши специалисты, мы подготовим шаблон карточки подписей отвечающий требованиям конкретного банка и организуем нотариальное заверение подписи.
Многие компании на момент создания ООО не имеют полноценного офиса, адрес которого можно указать в регистрационных документах, поэтому при регистрации компании много клиентов покупают услугу «юридический адрес», которая дет возможность внести данные в регистрационные документы, а также получать корреспонденцию отправленную контрагентами или контролирующими органами .
* - витрати клієнта, які він несе незалежно від компанії яка надає юридичні послуги з реєстрації ТОВ, так як фактичним виконавцем цих послуг є нотаріус.
Подписание договора на юридические услуги(ознакомится с договором)
Получение от клиента исходных документов и информации, согласоание всех регистрационных данных(получить форму заказов)
Приготовка учередительных документов для регистрации компании
Организация подписания учередительных документов предприятия
Регистрация ООО в едином государственном реестре
Постановка компании на учет в налоговой, пенсионном фонде и органах статистики. Формирование выписки компании из реестра
Подача уведомления по принятии директора на работу
Подача документов на получение статуса плательщика налогов ( НДС, ЕН и пр.)
Подписание акта оказанных услуг
Оплата оказанных услуг
Заказ дополнительных услуг ( счет, ЭЦП и пр.)
СКАЧАТЬ ФОРМУ ДЛЯ ЗАПОЛНЕНИЯ
Оплата по результатам
Принцип минимализации расходов клиента
Индивидуальный подход
Автоматизация работы клиентов
Качственный клиентский сервис
Отправить заявку