Реєстрація ТОВ

Цена (грн.) Срок
1000 гривень 24 години

Скоріше за все Ви вже переглянули не один сайт, на якому пропонується послуга з реєстрації ТОВ, і побачили, що діапазон цін коливається від 500 до 4000 грн., Хочете дізнатися чому така різнитися в цінах?

Узнать

Відповідно до ст. 24 ЗУ № 755-IV проведення реєстраційних дій з реєстрації ТОВ здійснюється протягом 24 годин з моменту отримання документів поданих для державної реєстрації. Отже, сам термін реєстрації займає 24 години, але це всього лише термін протягом котрого компанія буде внесена до відповідного реєстру. Внесення компанії в реєстр являеться своєрідним екватором, до і після якого присутній значний пласт роботи

Етапи до моменту подачі документів на реєстрацію ТОВ:
1. З моменту отримання замовлення на реєстрацію і до одержання від замовника всієї вихідної інформаціі для підготовки реєстраційних документів, проходить – до 2 робочих днів.
2.Подготовка реєстраційних документів займає – до 1 робочого дня.

3.Узгодження підготовлених документів із замовником і організація підписання – до 2 робочих днів.

Невід’ємною частиною реєстрації ТОВ є черги, тому час підписання документів також відіграє важливу роль, якщо документи підписані у другій половині дня, то вони будуть подані на реєстрацію вже на наступний день, так як, з урахуванням черг, подати документи в другій половині дня вже є проблематичним.

Етапи після подачі документів на реєстрацію ТОВ:
1.После внесення компанії до реєстру їй присвоюється індивідуальний код, який є основним реквізитом печатки (якщо клієнт побажає робити печатку), тому після внесення компанії до реєстру можна замовити печатку, з урахуванням часу на узгодження макету та виготовлення цей етап може зайняти до – 2 робочих днів.
2. Після реєстрації ТОВ, протягом трьох днів компанія, за принципом «єдиного вікна» ставиться на облік в податковій, пенсійному фонді та органах статистики. Після постановки на облік формується виписка про реєстрацію компанії, яка є основним реєстраційним документом – в межах 3 робочих днів.

3.Виписка необхідна для відкриття рахунку, після його формування у нотаріуса завіряється картка підписів, яка разом з іншим пакетом документів подається в банк для відкриття рахунку, загалом процедура відкриття рахунку та оформлення ЕЦП займає – близько 2 робочих днів.
4.Также виписка необхідна для оформлення електронного цифрового підпису, до цієї роботи можна приступати після формування виписки, в цілому процедура оформлення ЕЦП може зайняти – близько 2 робочих днів.

5. У відповідності до ПКМУ № 413 від 17.06.2015 року, повідомлення про прийняття співробітника на роботу подається за місцем обліку платника податку, отже, після постановки компанії на облік в податкових органах, необхідно подати відповідне повідомлення про прийняття керівника у штат – до 1 робочого дня.

Варто звернути увагу, що етапи до моменту подачі документів здійснюються послідовно, а етапи після подачі документів можуть виконуватися паралельно (тобто роботи з виготовлення печатки, відкриття рахунку, оформлення ЕЦП можливо здійснювати одночасно)

Что входит в стоимость?

Что входит в стоимость Цена (грн.)
Юридична консультація

Фахівці компанії Legal Protection дадуть відповідь на всі питання, пов'язані з реєстрацією ТОВ (який розмір статутного капіталу, як вибрати систему оподаткування, чи можна працювати без печатки, що таке модельний статут та ін.)

1000
Підбір видів економічної діяльності

Правильний вибір КВЕД має ключове значення з точки зору системи оподаткування. Помилки при виборі необхідного виду економічної діяльності можуть привести до штрафів і донарахувань з боку контролюючих органів.

Підготовка установчих документів

Для реєстрації ТОВ, на підставі отриманої від клієнта вихідної інформації юристи готують необхідний пакет документів (первинний протокол, статут, реєстраційна картка, наказ про призначення керівника, повідомлення про прийняття керівника на роботу, форма за вибором системи оподаткування та ін.)

Організація підписання документів

Після складання повного пакета документів, фахівці з реєстрації організують підписання. Підписання реєстраційних документів можливо: 1) в офісі компанії Legal Protection 2) за місцем знаходження підписанта 3) шляхом збору підписів за кількома адресами.

Реєстрація ТОВ в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій.

Після підписання, пакет документів подається на реєстрацію. Замовивши реєстрацію фірми у компанії Legal Protection, клієнт економить свій час, так як звільняється від необхідності стояння в чергах

Реєстрація платником єдиного податку / податку на додану вартість

Залежно від специфіки діяльності реєструється компанії, наші юристи допоможуть підібрати і зареєструвати оптимальну систему оподаткування. При первинній реєстрації компанія отримує статус платника податку на прибуток на загальних підставах, якщо ж структура бізнесу вимагає необхідності перебування на інших системах оподаткування, ми допоможемо отримати статус платника податку на додану вартість або платника єдиного податку.

Подання повідомлення про прийняття керівника ТОВ на роботу

При реєстрації компанії обов'язковим є призначення її керівника, за загальним правилом (є винятки) керівник перебуває з компанією в трудових відносинах і відповідно до чинного законодавства про прийняття такого співробітника в штат необхідно подати відповідне повідомлення в податкові органи. У випадки допуску працівника до роботи без подання зазначеного повідомлення компанії загрожують великі штрафи (читати докладно).

Заказать услугу

Вказана вартість включає вичерпний перелік послуг з реєстрації компанії, але в залежності від побажань клієнта, а також статусу засновника (фізичні або юридична особа) підсумкова сума може змінюватися. Для того що б визначити загальну суму по реєстрації відзначте необхідні категорії з додатковими витратами і послугами.

Услуга Количество (шт.) Сумма (грн.)
Нотаріальна довіреність на представництво інтересів засновника фізичної особи.

Для подачі на реєстрацію документів від засновника фізичної особи необхідна нотаріальна довіренність.

Вкажіть кількість засновників фізичних осіб
+ -
Нотаріальна копія довіреності на представництво інтересів засновника фізичної особи.

В случае подачи документов на регистрацию представителем, дополнительно необходимо представить оригинал или нотариальную копию документа которые удовстоверяет его полномочия. Поскольку процедура регистрации, под ключ, протяженная во времени оригинал доверенности будет необходим в дальнейшем, в связи с чем необходимо сделать нотариальную копию.

Вкажіть кількість нотаріальних копій
+ -
Отримання витягу з реєстру платників ПДВ / єдиного податку.

На данный момент все налоговые статусы компании можно проверить в соответствующих реестрах, следовательно, необходимости в получении указанных выписок нет, но некоторые контрагенты (по старой памяти) продолжают спрашивать перед подписанием договора бумажные доказательства налогового статуса.

Виготовлення печатки (укр./англ.)

19.07.2017 года вступил в силу закон отменяет необходимость наличия у юридического лица печати, поэтому для полноценного функционирования компании печать не требуется (читать подробно).

Оформлення електронного цифрового підпису

Электронный документооборот набирает все большую популярность в нашей стране. В частности с помощью электронной цифровой подписи (ЭЦП), подписывается вся налоговая отчетность. В Украине существует достаточно много компаний, которые предоставляют услуги ЭЦП, юристы Legal Protection помогут подобрать оптимального поставщика услуг и оформить необходимый пакет документов для получения ЭЦП.

Отримання довідки із статистики

Сфера применения данного документа достаточно ограничена и сам по себе он потерял свою актуальность, в частности, данную справку, могут потребовать лишь в очень редких случаях, например банковские учреждения для выдачи кредита, в пакете тендерной документации.

Супровід відкриття рахунку

В свете борьбы с легализацией доходов полученных преступным путем, процедура открытия счетов значительно усложнилась, необходимо заполнить различные анкеты, открыть конечных владельцев компании и др. Мы предлагаем быстрое и качественно сопровождение открытия счетов в любом банке Украины.

Вкажіть кількість рахунків
+ -
Виготовлення карток підписів для відкриття рахунку

Одним из основных документов, необходимых для открытия счета в банке есть карточка подписей, на которой нотариус удостоверяет подлинность подписи руководителя предприятия или другого лица, будет возможность, распоряжается счетом компании. Если открытием счета будут заниматься наши специалисты, мы подготовим шаблон карточки подписей отвечающий требованиям конкретного банка и организуем нотариальное заверение подписи.

Вкажіть кількість рахунків
+ -
Придбання адреси реєстрації компанії

Многие компании на момент создания ООО не имеют полноценного офиса, адрес которого можно указать в регистрационных документах, поэтому при регистрации компании много клиентов покупают услугу «юридический адрес», которая дет возможность внести данные в регистрационные документы, а также получать корреспонденцию отправленную контрагентами или контролирующими органами .

* - витрати клієнта, які він несе незалежно від компанії яка надає юридичні послуги з реєстрації ТОВ, так як фактичним виконавцем цих послуг є нотаріус.

Итоговая сумма

КАК МЫ РАБОТАЕМ

Подписание договора на юридические услуги
(ознакомится с договором)

Получение от клиента исходных документов и информации, согласоание всех регистрационных данных
(получить форму заказов)

Приготовка учередительных документов для регистрации компании

Организация подписания учередительных документов предприятия

Регистрация ООО в едином государственном реестре

Постановка компании на учет в налоговой, пенсионном фонде и органах статистики. Формирование выписки компании из реестра

Подача уведомления по принятии директора на работу

Подача документов на получение статуса плательщика налогов ( НДС, ЕН и пр.)

Подписание акта оказанных услуг

Оплата оказанных услуг

Заказ дополнительных услуг ( счет, ЭЦП и пр.)

ЧТО НУЖНО ДЛЯ РЕГИСТАРЦИИ КОМПАНИИ
1) Найменування компанії
Назва реєстрованої компанії має бути автентичним і не повторювати назву вже існуючих компаній, тому рекомендуємо надати юристу кілька варіацій. Також варто враховувати можливість реєстрації назви компанії в якості торгової марки. Перевірити придумане назву на автентичність можна a href="https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch"> тут , а на можливість реєстрації торгової марки тут , або скинути для перевірки фахівців нашої компанії в будь-який месенджер (Viber, Telegram та ін.) на номер телефону +380630340975.
2) Адреса реєстрації компанії
Раніше відсутність компанії за адресою реєстрації було підставою для позбавлення фірми статусу платника ПДВ, 14 березня 2016 року наказ ДПАУ від 17.05.2010 року, який давав можливість проводити перевірки місцезнаходження підприємства, був скасування. Однак податкові органи продовжують зловживати і використовують аспект відсутності компанії за адресою реєстрації або ж реєстрацію по так званим адресами «масової реєстрації», як елемент тиску на платника податків. Зокрема вищевказані факти можуть бути підставою для непідписання / блокування договору на електронну звітність або ж не реєстрації податкових накладних. Наша компанія рекомендує при виборі адреси реєстрації ТОВ, перевірити його на «масовість», перевірку ви можете здійснити відправивши адресу фахівцям нашої компанії в будь-який месенджер (Viber, Telegram та ін.) за номером телефону 0630340975
3) Тип статуту (модельний или звичайний)
При реєстрації ТОВ засновники можуть вирішити що б компанія вела детальність на підставі модельного статуту або ж на підставі самостійно розробленого (детально про переваги того чи іншого виду статуту можна прочитати тут). Фахівці нашої компанії рекомендують використовувати модельний статут, оскільки це дозволить заощадити кошти при наступних реєстраційних зміни, так як при веденні діяльності на модельному статуті немає витрат на нотаріальне засвідчення підписів. Якщо ж клієнт хоче розробити свій статут, компанія Legal Protection, без збільшення вартості послуги, зможе розробити індивідуальний статут з урахуванням всіх побажань замовника.
Дані засновників компанії і їх кількість
Засновником ТОВ може бути фізична або юридична особа, резидент або не резидент України, максимальну кількість засновників не повинно перевищувати 100 учасників. Для реєстрації компанії нам необхідно отримати вихідні дані по кожному засновнику, замовник може надати інформацію у вигляді сканів / фотокопій ідентифікують документів (паспорт, ІПН, та ін.) Або у вигляді заповненої форми.
5) Дані керівника компанії
За загальним правилом керівник компанії є її штатним співробітником, тому з моменту реєстрації ТОВ та внесення до реєстру запису про керівника, на компанію покладається обов'язок по сплаті податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску, а також необхідність подати відповідне повідомлення про прийняття співробітника. Для реєстрації компанії юристам Legal Protection необхідно надати скан / фотокопію паспорта та ІПН керівника.
6) Розмір статутного капіталу і його розподіл між засновниками
Товариство з обмеженою відповідальністю не має обмежень щодо мінімального і максимального розміру статутного капіталу. Статутний капітал може формуватися грошима, цінними паперами, іншими речами або майновими правами. Для підготовки документів на реєстрацію ТОВ замовник повинен надати інформацію щодо розміру статутного капіталу, розподіл його між засновниками і форма формування (гроші, майно та ін.)
7) Форма працевлаштування директора і / або бухгалтера (основне місце роботи або за сумісництвом)
Інформація про форму працевлаштування необхідна для того що б заповнити повідомлення про прийняття співробітника на роботу, яку необхідно подати до моменту укладення з працівником трудового договору. В випадки не виконання даного законодавчого вимоги до компанії можуть застосувати значні штрафні санкції (детальніше тут)
8) Види економічної діяльності, який з них є основним
КВЕД мають ключове значення з точки зору вибору системи оподаткування, наприклад не всіма видами діяльності можна займається, будучи платником єдиного податку або ж податку на додану вартість. Юристи Legal Protection допоможуть підібрати необхідні види діяльності для реєстрованої компанії. Якщо клієнт не може назвати чітке позначення бажаного КВЕД, ми підберемо потрібний вид діяльності виходячи із загального напрямку роботи майбутньої компанії (торгівля, виробництво, опт, роздріб і ін.)
9) Засоби зв'язку (Email, телефон)
Контактні дані, які будуть фігурувати в реєстрі, вважаються офіційними даними і використовуються для комунікації з контролюючими органами. При реєстрації ТОВ рекомендуємо придбати окремий номер телефону і зареєструвати нову корпоративну пошту.
10) Система оподаткування
Правильний вибір системи оподаткування залежить від специфіки планованої господарської діяльності. Якщо замовник не знає отримувати статус платника податку на додану вартість? або реєструватися платником єдиного податку? то на ці питання допоможуть відповісти юристи Legal Protectin. Проаналізувавши податковий статус ймовірних контрагентів, плановану структура доходів і витрат, а також кількість найманого персоналу ми зможемо підібрати необхідну для клієнта систему оподаткування.

СКАЧАТЬ ФОРМУ ДЛЯ ЗАПОЛНЕНИЯ

ЧТО ПОЛУЧАЕТЕ ПОСЛЕ РЕГИСТРАЦИИ ?

Документ Образец
Опис з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг
Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських організацій.
Статут, розміщений на сайті Міністерства юстиції (якщо він не модельний)
Установчий протокол про створення компанії
Наказ про призначення керівника
Повідомлення про прийняття співробітника на роботу з відміткою податкового органу про отримання

ПОЧЕМУ ВЫБИРАЮТ ИМЕННО НАС

Оплата по результатам

Принцип минимализации расходов клиента

Индивидуальный подход

Автоматизация работы клиентов

Качственный клиентский сервис

Частые вопросы
1. Что лучше модельный устав или разработанный самостоятельно?
Возможность регистрировать фирму на основании модельного устава, является одним из шагов по дерегуляции деятельности бизнеса, такая форма регистрации является более простой и удобной, уменьшает количество бумажной волокиты, экономит финансовые ресурсы клиента, исключает риск утери устава и пр. Наша компания рекомендует регистрировать фирмы на основании модельного устава, с детальным сравнением модельного и разработанного устава можно ознакомиться здесь.
2. Может ли фирма осуществлять деятельность без печати ?
Да может, 19 июля 2017 года набрал силы закон отменяющий необходимость наличия у юридического лица печати. В частности в ст. 58-1 ГКУ говориться о том, что использование печати не является обязательной, отсутствие печати на документе не порождает юридических последствий, а отметка печати не может быть обязательным реквизитом какого-либо документа, который подается субъектом хозяйствования в органы государственной власти либо органы местного самоуправления. 
Также, в КУОАП добавлена ст. 166-24, которая устанавливает административную ответственность за требование должностного лица наличия на документе печати либо за отказ от принятия документа без печати.
3. Вносить или нет адрес компании в устав ?
С 1 апреля 2005 года исключили обязанность вносить в устав адрес регистрации компании, но многие юристы по старой памяти продолжают вносить устав адрес регистрации компании, что в последующем влечет дополнительные затраты при смене адреса компании, более детально здесь.
4. Какой минимальный размер уставного капитала, ким образом и в какие сроки его необходимо сформировать ?
На сегодняшний момент, минимальный размер уставного капитала не установлен. В соответствии со ст. 144 ГКУ уставной капитал должен быть сформирован до окончания первого года со дня регистрации компании, в случаи невыполнения этого требования учредители должны принять решение о ликвидации ООО. На практике очень часто встречаются компании, которые игнорируют данную обязанность, но не смотря на это продолжают вести хозяйственную деятельность, такая ситуация обусловлена отсутствием механизма контроля за соблюдением сроков формирования уставной капитала. 
Уставной капитал может быть сформирован деньгами, ценными бумагами, вещами, имущественными или другими отчуждаемыми правами. Запрещено использовать для формирования уставного капитала бюджетные деньги, деньги полученные в кредит и под залог, вексели, имущество коммунальных и государственных предприятий.
5. Как влияет прописка на адрес регистрации компании ?
Прописка учредителя или руководителя компании не влияет на адрес регистрации компании, какой либо связи между адресом регистрации компании и пропиской не существует. Например, учредитель с Харьковской пропиской, может без проблем зарегистрировать фирму с Киевским адресом регистрации.
6. Как выбрать вид деятельности и на что они влияют ?
Все виды экономической деятельности четко структурированы по категориям, например сельское хозяйство, добыча, перерабатывающая промышленность, строительство, торговля и пр. Поэтому, если клиент не знает конкретного КВЕДа, то достаточно просто предоставить юристу приблизительное описание будущей сферы деятельности его компании (торговля, производство и пр.), 
Также одним из способов подбора КВЕДов является их копирование у компаний конкурентов, если клиент знает название пары фирм, которые занимаются схожими видами деятельности, то в реестре можно ознакомиться с используемыми ими КВЕДами и скопировать их.
Ключевое значение виды деятельности имеют для выбора системы налогообложения, а также для получения лицензии. При определении КВЕДа необходимо понимать на какой системы налогообложения нужно пребывать что бы заниматься данным видом деятельности, а также лицензируется они или нет.

ЗАКАЗЫВАЮТ ВМЕСТЕ С РЕГИСТАРЦИЕЙ

Услуга Сумма
Реєстрація касового апарату 1000
Ліцензія на алкоголь / тютюн 1000
Оформлення ІПН для іноземця 700

НАМ ПІД СИЛУ ЗАВДАННЯ
БУДЬ-ЯКОЇ СКЛАДНОСТІ
Відправ заявку, замов консультацію спеціаліста